FAQ - verzenden en retourneren

1. Verzenden en retourneren

  • Wanneer zal mijn pakket verstuurd worden?

Wij doen ons uiterste best om je pakket binnen de 1-7 werkdagen te versturen. Hou er rekening mee dat onze producten handgemaakt zijn, en tijd vragen. 

Heb je na 7 dagen nog steeds geen mail ontvangen dat je bestelling is verzonden? Neem contact op via e-mail

info@chinique.be 

 en we bekijken wat er verkeerd gelopen is.

Indien er bepaalde producten niet meer in voorraad zijn en dus bijgemaakt moeten worden. Zal dit steeds vermeld staan op de webshop.

Out of stock: indien een item niet op voorraad is, kan je deze indien mogelijk pre-ordenen. Wanneer het product terug beschikbaar is, zullen wij U terug op de hoogte brengen. Alles wordt steeds duidelijk vermeld in de webshop.

 

  • Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

Is het pakket toch niet je ding? of past het niet van maat? Je hebt 14 dagen te tijd om het item te retourneren. Eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.

Je kan het pakket terugbrengen naar ons thuisadres (Wijnendale-Stationsstraat 71, 8820 Torhout, België). Geef mij eerst een seintje op voorhand. 

Hoe correct retourneren? maak via deze link uw retourticket aan (https://parcel2.bpost.be/nl/parcel-detail).

 

Retour adres
Daimy Verlinde
Wijnendale-Stationsstraat 71, 8820 Torhout, België 

info@chinique.be 

Je krijgt het bedrag binnen de 14 dagen teruggestort op de rekening.

 

2. Verzendingskosten

€7: Thuislevering

Je kan het pakket ook komen afhalen in Wijnendale.

3. Info

Solden of een totale uitverkoop kunnen niet geretourneerd worden. We kunnen items tot 10 dagen reserveren voor jou.

Er is gratis parking voorzien.